Porsche 911 (1965)
Motor: | plochý šestiválec vzduchem chlazený, obsah 1998ccm, 2x OHC, výkon 185koní, uložen v zadu podél |
Převodovka: | pětistupňová, synchronní, pohon zadních kol |
Nápravy: | přední:příčná ramena, zadní:kyvadlová, odpružení torzními tyčemi |
Karoserie: | ocelová samonosná, dvoumístná |
Max. rychlost: | 225 km/h (0 - 100 km/h za 6,8 s) |
Popis vozu
První 911 se představily v roce 1964. Linie navazovaly na svého předchůdce „356“. Tyto modely se dodávaly se šestiválcovými vzduchem chlazenými motory typu boxer. První začínaly na obsahu 1991ccm a postupem času se obsah zvýšil až na 3600ccm. Od počátku výroby byly vybaveny pětistupňovými převodovkami a kotoučovými brzdami na všech kolech. „911“ patří díky nesmrtelnému designu a vysoké kvalitě zpracování k nejoblíbenějším sportovním vozům po celém světě. Vystavený vůz je z roku 1965. V roce 1996 byl přestaven pro historické závody a následně se stal čtyřnásobným mistrem Evropy s posádkou J.Trajbold-E.Trajboldová. Vavříny si přivezl hist. rally jako: rally 1000 jezer, San Remo rally, Vltava rally, RAC rally, Elba rally a dalších.
Detaily vystaveného vozidla
Rok výroby: | 1965 |
Prodejní cena (EUR): | (REZERVACE) |